Väla.

Nu är jag äntligen hemma igen efter en heldag tillsammans med min mamma och bror, men det har varit trevligt!
Först åkte vi ända till polishuset för att fixa pass men vet ni vad som händer väl där? Jo man var tvungen att ha  båda sina föräldrar med sig när man var under 18 år, om man inte hade ensam vårdnad vilket min mamma inte har så vi fick snällt gå där i från utan något pass eller ja utan att ha blivit fottad osv. Grymt ströigt var det men men nu har vi allafall en lapp som pappa kan skriva på om han ej kan följa med. Man skulle till och med ha vittne på att det var ens föräldrar, så skulle vittnena också skriva på. Asså ärligt måste dem överdriva.

Men sen åkte vi till väla och åt lite, kycklingsallad från Graffitti blev det,mums. Fick med mig hem ett par vita tygskor också jätte fina. Och ett par solbrillor blev det med. Nu är jag hemma och ska snart äta lite fiskpinnar sen ska vi sätta på en film Solstorm, någon som sett den? Tror den är bra, det är iallafall en massa kändisar med..

Efter filmen ska jag ta mig upp till Metsi för att mysa tillsammans med henne och Louise. Ha en trevlig kväll för det ska jag ha,puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Louise

Solstorm sägs vara asbra! berätta för mig sen ;)

2008-03-25 @ 18:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0