Väla.

Idag har jag varit i skolan som alla andra vardagar och det var som vanligt segt och tråkigt. Men efter skolan åkte jag in till stan träffade Johanna och åkte ut till väla för lite shopping. Fick även min älskade bakade potatis med kycklig,mums! Var grymt sugen på donkan men nej slut på sådant nu, det är ju faktiskt inte långt kvar till sommaren nu. Hittade inget speciellet på väla bara lite smink och såhära men det var trevligt ändå, fast jag ville ha något nytt tills på fredag men får väl titta i stan senare i veckan kanske. 

Har nyss tittat på Gossip Girl, det är ju bara för jädra bra det. Lite små töntigt men jag gillar det. I morgon slipper vi vår sega geografi lektion för vi ska ut till stans resebyrår och titta och få höra lite. Kan nog bli intressant , intressantare än hennes snack om allt och inget iallafall.
 
Idag fick jag hem mina skor som jag beställde i lördes och hör och häppna för en gångs skull så passade båda paren perfekt, kan inte bli bättre. Nu ska jag snart gå och och lägga mig är grymt trött och måste läsa klart min bokjävel om folkmordet i Rwanda låter inte lokande men vad ska man göra, pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0