Våffeldagen.

Som förvisso är över nu men ändå.

Har spenderat min kväll tillsammans med Louise och Metsi men dess för innan tittade jag på solstorm tillsammans med min kära familj, den var bra men inte så bra som jag hade förväntat mig. Trodde den skulle vara värsta as bra bara för att det är en massa bra kända skådespelare med. Men den är iallafall lätt värd att se!

När jag kom upp till Metsan satt vi nästan direkt igång och gjorde våfflor, jätte gott var det. Kan inte minnas hur länge sen det var jag åt våfflor men längesen var det iallafall.. Sen har jag och Louise spelat poker, det gick väl inte så jätte bra. Men för att vara första gången så gick det ändå hyffsat. Är väl lite efter eftersom jag aldrig har spelat poker innan men det har helt enkelt inte varit någon som har orkat förklara för mig innan, undrar varför? haha.

Nej nu är det hög tid att gå och nanna kudde så det ska jag göra godnatt! Hörs i morgon, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0