Torsdag.

Sitter i skolan nu och ska snart ha turism igen, vi ska gå igenom en massa grejer om guidning kan bli intressant! Och jag är äntligen klar med mitt arbete om folkmordet Rwanda eller ja har varit det ett tag men har lämnat in det nu till Yvonne och fixat klart allt till redovisningen, nu ska jag bara lära mig allt utantill sen blir det perfekt. I dag när vi har slutat vilket blir om kanske lite än en timme så ska jag åka in till stan och träffa min mammi :) ska hitta något nytt jag kan ha på mig i morgon också ska vi handla något gott på systemet. Sen ska vi äta på Haket. Fast dem inte är godkända av sånt grejs vad heter det äh menar att dem ej har sån smiley från livsmedelsverket. Men dem har ju god mat jag tänkte äta pasta med räkor sjukt gott är riktigt sugen på det nu.

Har ändrat mitt drömresemål tack vare Elin haha. Det är mitt drömrsemål också men  Seychellerna var helt enkelt finare. Nu kom Karolina tillbaka så nu blir det lektion, pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0