Taggad.

Har varit i stan hela dagen i dag med min mamma och pappa och lite bror. Ätit på haket mmm gott!  Men innan det gick jag först och kollade i stan med mamma men hittade inget, sen gick jag med min far och då hittade han den rakaren en as najs tröja på rean men jag hittade inget. Så vi gick till söder handlade på systemet sen hittade jag en klänning/linne som jag ska ha på mig i morgon, kanske inte så jätte festlig men med ett skärp och höga klackar blir det najs!

Sitter och snackar med min käraste i telefon lyssnar på en massa goa låtar från 90-talet som ska spelas i morgon hahah är helt taggad nu. Jag tror det kommer bli skit kul i morgon man måste ju tro det bästa. Nej nu ska jag dricka upp mitt te och snacka klart men LOLLO sen ska jag kanske läsa min bok, pusss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0