Söndag.

Veckans tråkigaste och segaste dag sägs det vara. Kan nog bara hålla med, men idag har det gått snabbt lite för snabbt kanske. Kan bero på att jag somnade klockan fyra och blev inte väckt förrens vi skulle äta middag vid sex. Men det var skönt att sova behövdes verkligen men känns som man missade mycket hahha nej skulle ändå inte gjort något vettigt. Annars idag har jag inte gjort så mycket ätit god middag, läst i min bok om folkmordet i Rwanda och nu har jag tittat på film. Ska snart ta mig en dusch sen är det väl tid att lägga sig så man kommer upp i morgon när klockan ringer 06:30.

Denna helgen har gått snabbt alldelles för snabbt tycker jag. Men nu är det bara fem dagar kvar sen är det helg igen, det går snabbt, jadå! På fredag blir det nog utgång har redan börjat planera haha pallar inte mitt hue.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0