Snöstorm.

Hej hopp!

Förutom att det typ är snöstorm ute så är det bra med mig. Jag vill ju inte ha snö nu, den skulle ju kommit till julen. Är lite sent att bara dyka upp såhär nu tycker jag. Alla var ju så vårklädda i skolan idag vårjackor och vårskor också fick man ju något falska förhoppningar om att våren var på intåg nu i helgen i och med att det var cirka 10 grader och sol i lördes. Men helt plötsligt är det 0 grader ute och en massa snö, jag blir så depp!

Förutom snön har dagen varit hyffsat bra, men jag är trött, har ont runt om halsen och nacken bara för att jag var så smart och trilla av kundvagnen i lördes och slå huvudet rätt i asfalten, tror jag sträckte eller skada någon viktig muskel eller något runt om nacken huvudet aja jag överlever. Sen har jag haft lite agg på att det måndag men nej annars har väl allt flytit på bra idag. Har förvisso ägnat typ hela dagen åt att plugga, men känns skönt att ha gjort alla instuderingsfrågor till turism provet inför onsdag. Sen har jag och lullugirl gjort lite nytta också, har slått våra kloka huvuden ihop blir alltid lika bra då ska ni veta.

Idag i skolan när vi hade klasstid vår lärare var allt annat än glad, besviken var hon nog också. Något fethue har skvallrat på att några i klassen har fuskat på något prov. Jag har ingen aning om vilket prov det handlar om men tycker att personen som gått till Karolina är ganska onödig vad vinner hon på detta? Ja det kan bara va en hon eftersom vi bara är tjejer i klassen. Aja jag är iallafall inte inblandad vad jag vet. Nej nu ska jag sätta mig tillrätta och se Happiness om jag hinner annars får jag göra det klockan nio är ju tv klockan åtta. Have it nice pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0