Skärtorsdag.

Emosarnas nationaldag, nej gud vad torr jag är.

I dag vaknade jag upp med värsta förskylningen och hududvärken inte så kul precis, man ska ju inte vara sjuk när det är lov. Får ta det lungt idag men i morgon då ska det fan ta mig festas om Linda inte är sjuk hoppas hoppas hon blir bättre. Har nyss ätit frukost med min mamma, jag gjorde scones men dem blev smuliga haha. Nu ska jag snart göra ve mig och bege mig till min praktikplats och säga hej! Känns ganska onödigt men är så illa tvungen ändå. Sen ska jag ju färga håret, sitter och funderar grymt mycket på det nu, tänk om det blir fult. Haha aja det är ju en risk jag får ta. Men som man brukar säga allt klär en skönhet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0