Resteamet Klippan.

Fick även reda på våra praktikplatser idag och jag ska då vara på resteamet Klippan som ni kanske förstod tack vare rubriken. Är nöjd med min plats och hoppas dem inte kommer att köra med mig, hoppas även att dem låter mig åka ut på någon form av resa. Har sett att dem inte gör några resor ner till spanien, kroatien osv förrens i juni kanske har fel kanske inte. Men jag nöjer mig med en liten tripp till Tyskland. Ska iallafall bli grymt skönt att slippa skolan tre dagar i veckan från vecka 14 till vecka 23.

Nu borde jag plugga eller redan ha pluggat en massa, tyvärr har jag inte gjort det. Tack vare min mage höll på att dö i skolan fick sjukligt ont i magen men vid fyra tiden gick det tack och lov över. Men är så himla trött och trött på att plugga så jag har inte orkat. Måste få i mig lite mat innan jag kan sätta i gång. Så snart sätter jag igång antar att middagen snart är klar,potatismos och fisk det kan faktiskt bli gott, ha det så bra ;D Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0