Påsklov.

Jaha då var det påsklov redan nu, fy sören vad skönt! Behövde inte gå till skolan i morgon fast dem lyckats laga vatten läckan. För vi skulle ändå bara besöka våra praktikplatser, så det ska jag göra i morgon. Min mor ska följa med, nu tänker ni o nej nej hon kan ju inte ta med mossan till praktikplatsen haha. Nej det ska jag inte heller hon får vänta någonstans i närheten. Men tyckte det kunde vara trevligt med lite sällskap, men om jag ska vara ärlig så tycker jag inte om att åka tåg själv är alltid rädd att jag ska gå på fel tåg eller något i den stilen, haha jag vet jag är jätte töntig men vadådå? Ni gillar mig ändå ;)

Idag har det varit en trevlig dag, var och simmade med brodern min, så jävla knasiga människor det finns haha. Sen trädde vi mamma också gick vi tre och åt lite mat, jag åt en kycklingsallad mums! Sen åkte vi hem och jag gick till Johanna, åt tacos där och marrängsviss tårta haha heter det så? Aja gott var det iallafall. Nu sitter jag här och filosiferar, är ju ledig i morgon så behöver inte gå och lägga mig än på ett bra tag ;D

I morgon ska jag fixa mitt hår hos Jennie, jag ska bli blond. Hahha nej så drastiska ska vi inte vara men ska iallafall lägga i en massa ljusa slingor och sen lägga i en ljus toning så mitt hår lär ju bli betydligt ljusare men det är ju det jag vill. Ni får se bild på det i morgon, nej hör ni nu ska jag kanske ändra min blogg det behövs jag vet, men har inte haft orken. Eller så ska jag bara softilera men puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0