Påskafton.

Idag har jag fått ett påskägg av min kära mamma och pappa fyllt med en massa godis mmmm gott! Kommer aldrig att bli förstor för såndat. Jag menar man älskar väl godis. Snart ska vi äta redig påskamat, är väl inte så jätte förtjust i det men det tillhör väl påsken antar jag. Fast egentligen så fattar jag inte varför man firar påsk överhuvudtaget, jag vet Jesus dog / föddes eller återuppstod under denna period men vem tusan bryr sig om det? Inte jag iallafall. Aja det är mycket man inte förstår.

Förresten igår så var jag på väla med Johanna, fick med mig en hel del saker hem bland annat två koftor typ, ett linne och underkläder. Och sen fick Johanna sin efterlängtade glas haha som hon tjatade, men det var gott.
Ikväll blir det antagligen bara chill om det inte råkar dyka upp en jätte rolig fest. Oddsen är väl inte speciellet stora så det får bli en mysig hemma kväll. Men nej nu ska jag gå ner och titta hur det går med maten är duktigt hungrig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0