Party.

Igår var vi ju som sagt hemma hos Linda.. Till en början var det bara tjejer från klassen plus Jenny och Mica och då var det jätte trevligt med sing star och såhära. Sen kom det lite grabbs och festen började på något konstigt sätt att dö ut. Men men jag hade fasktiskt trevligt ändå. Fick min älskade kebab sen i stan med vitlök och extra lök haha och cola det är viktigt. Sen bekanta jag mig med busschauförren på hemvägen för ovanlighetens skull. Nej han var jätte trevlig spelade musik och allt.

Bilder från gårdagen:

image188

Snyggingar ;D

image189

Här ser man mycket bra hur mitt hår blev efter färgningen ;)

image190


Kommer mer bilder sen om jag får tag i Nathalie så att hon kan skicka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0