Onsdag.

Idag blev jag väckt klockan halv tre av min telefon, det var mamma. Hon bara sover du? Jag bara ja? Vet du vad klockan är Emilia? Nej! Den är halv tre.. Oh herregud. Snacka om att jag flög upp ur sängen fick värsta paniken hur fan kan man sova till halv tre? Så hela min dag blev ju iprincip förstörd, sov ju för tusan bort halva.

Så klockan tre satt jag och åt frukost haha. Sen gick jag ut och gick med Johanna och bosseboy ett tag. Efter det tog jag bussen ner till kärringgrillen. Tänkte cykla faktiskt men tycket det verkade tråkigt att cykla helt ensam, kunde ju inte skylla på vädret precis för det har ju varit strålande idag. Fick iallafall skit mycket färg idag och är inte alls röd skit gött! Nu sitter jag bara här har försökt logga in på blogg.se typ 15 tusen gånger och nu kom jag äntligen in. Hatar när saker inte funkar som jag vill.

I kväll ska jag nog bara vara hemma och ta det lungt, skönt. Tänkte städa mitt rum nu. Känns hel konstigt att klockan redan är snart halv åtta jag menar har bara varit vaken i 5 timmar helt sjukt haha.

I morgon blir det fika med Lovisa ska bli kul att träffa henne var länge sen nu. På kväll blir det födelsefika hos Metsi blir säkert jätte trevligt, nej nu ska jag sätta igång och damma yeah! Hahha, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0