Min helg.

Fredag: Förfest hemma hos mig med Emmelie, Corrin och Louise. Sen fick vi skjuts in till stan av våra privatchaufför Helge, något jobbiga vi måste ha varit satt och sjöng Ohh heaven is a place on earth hela vägen in till Knutpunkten. Sen tog vi båten till Danmark och på båten träffade vi självklart Louises bartender och drack varsin Twister, gud vad det är gott! Gick vi in på Retro vid halv tolv kanske och var där i nån timme. Det var jätte kul men jag tål inte danskar, deras språk, deras sätt urk på dem! Tog sista bussen hem med Lullu och på bussen var det mindre trevligt. Säger bara puckon och blod. Pallar ej dem kan inte någon bara skjuta dem?

Lördag: Lovisas och hennes pappa kom och hämtade mig vid halv sju, sen hämtade vi upp Ted och Tim i Påarp för att sedan köra vidare till Lovisas klasskompis Elin i Åstorp. Förfest på landet aldrig fel, nej men det var faktiskt trevligt men fick dock mig ett par rejäla skratt åt andra människor taskigt jag vet, men kunde inte hjälpa det. Vid halv tolv tiden åkte vi inte till stan och när vi var i stan var det meningen att vi skulle gå in på crom. Men det blev inte så blev kebabhouse istället sen hem och nanna.

Söndag: Har nyss sett klart en film om folkmordet i Rwanda håller på att skriva ett arbete om det så det var bra att se den fick en mycket mer klar bild av vad som egentligen hände och varför. Nu måste jag bara läsa ut min bok sen kan jag nog kunna knappra ihop ett bra arbete. Har ju iallafall en vecka till på mig så det är lungt.

image163

Emmelie, jag, Louise och Corrin på retro ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0