Måndag.

Jag tror alltid att måndagar ska bli hemska och jobbiga men det är nästan aldrig så. Visst det är grymt jobbigt att gå upp vid sju tiden men annars flyter dagen på hyffast bra trots allt. Fick tillbaka hela spanska provet idag och det var inte kul, fan vad jag suger rent ut sagt! Skandal, har bara mig själv och skylla. Ska bli bättring det lovar jag.
När jag gjort omprovet på måndag ska jag ta nya tag och göra bättre i från mig. Kan ju inte sänka mig från Vg till Ig det vore riktig skandal. Aja det löser sig, idag har jag inget planerat och det känns skönt. Men känner att jag måste skriva på mitt arbete om folkmordet i Rwanda. Fick lite panik idag när vi började prata om hur redovisning ska se ut, jag som inte ens har skrivit klart arbetet! Helst av allt just nu vill jag bara sätta mig till rätta och titta på de fyra nya avsnitten av 2900 hapiness som släpptes på tv3s hemsida idag. Det lockar men först måste jag faktiskt ta tag i mitt arbete. Hade varit skönt med en lång promenad också men förtillfället öser det ner så den får tyvärr vänta hoppas hoppas det slutar regna innan det blir mörkt så jag kan gå ut en runda.

image165

Ser för jädra tråkigt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0