Lördag.

Dåligt uppdatering från mitt håll, men har helt enkelt haft annat för mig. Tror ingen har saknat mina inlägg om mitt mycket händeslerika liv haha. Men iallafall i Torsdags var det ju födelsedagsfika hos Metsan och det var hur trevligt som helst.

Igår var det Fredag och jag gick upp tidigt redan klockan tio och stack iväg och solade med Johanna och Louise. När jag kom hem satte jag på en film,wallander haha som jag sett innan visade det sig,men den var bra ändå. På eftermiddagen umgicks jag bara med min söta päron. Och på kvällen lagade jag mat med min mor sen gick jag och pappa upp till Metsi haha som det lät. Nej men han fick följa mig upp för det var mörkt och jag orkade inte bära Louises och mitt flak helt ensam haha. Trodde inte vi skulle bli så många hos Metsi igår men det blev vi. Men visst var det trevligt kanske inte jätte skoj men det funkade. Vid halv två två tiden tog vi bussen till stan. Mat stod på schemat men jag blev tvingad att gå ut med en viss herres hund haha. Valde väl det lite själv men gud vad ag var sugen på mcdonalds. Tog iallafall sista bussen hem och somnade sedan gått ensam i min stora säng.

Nu ska snart jag och pappa köra ut till pålsjöskog och gå en liten rund, liten och liten tar väl ca en timme. Varför lovade jag honom det? Nu vill jag ju bara ligga hemma och dega, men efter promenaden ska vi gå till bomb och äta kebab mums, lite belöning.  Så nu ska jag gå och fixa till mig lite hörs senare kanske, puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0