It takes a fool to remain sane.

Idag åkte då jag och min mamma till Klippan och jag besökte min praktikplats, gick utmärkt. Dem var hur trevliga som helst, tror jag kommer trivas jätte bra där. Skönt att det inte är något stort kontor, de är bara två personer också jag. Men hade kollat lite fel på tågen eller ja bussen eller hade tajmat allt lite fel, så kom försent till Jennie men det löste sig hon tog en kund före mig. Sen satte vi igång och slinga håret och sedan la hon i en toning, så nu blev det betydilgt ljusare. Så det är jätte bra är nöjd och såhära kanske skulle varit lite ljusare ändå i botten och så men nej det blev bra. När jag kom hem stod maten på bordet lax och potatis och dillsås mums grymt gott. Snackade med lullu i telefon innan också och vi båda är väl sugna på att dra ut men verkar inte lösa sig aja vi får se sen kvällen är inte slut än. Men måste erkänna att jag är grymt trött och förskyld som en iller men blir det något så finns det inget som kan stoppa mig. Man är väl en party pingla ;) haha.

Annnars smäller det i morgon förhoppningsvis fast det verkar tveksamt om det blir något hos Linda den stackaren har nog fått Maginfluensa men får hålla våra tummar på att hon blir frisk hade ju inte varit fel att festa med klassen.
Nej nu ska jag gå och se tv eller nåogt ringa louise kanske haha, pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0