I need you.

Vilken dag, först försov jag mig i morse eller ja försov och försov. Snoozade klockan lite för länge, men hann väl med det jag skulle göra ändå. I skolan redovisade jag mitt arbete om folkmordet i Rwanda jag var helt cool lugn när jag satt och lyssnade på dem andra men sen när jag själv skulle upp och redovisa var jag allt annat än lugn. Men efter ett tag rättade det till sig så det gick ju hyffsat bra ändå kom iallafall ihåg allt jag skulle säga tror jag ialalfall haha. Klockan ett skulle vår klass vara utanför apoteket på Råå men endast typ 10 pers från klassen var där ja skit samma. Skulle bli guidade runt råå, men jag som hade alldelles för lite kläder på mig tyckte detta var grymt jobbigt frös som bara den och sen var det inte så himla intressant iheller. Sen gick vi till museumet på råå där vi blev guidade runt i ca en och en halv timme, asså herregud säger jag bara har aldrig vartit så uttråkad i hela mitt liv. Det han sa gick in genom ena örat och ut genom andra, vet inte om det berodde på honom eller sakerna han snackade om. Antar att det var båda två. När jag kom efter skolan var det dags att sätta igång och plugga alla dessa jävla läxor,redovisningar och prov. Har gjort alla instuderingsfrågor till provet på fredag har dessutom skrivit in dem på datorn också det tog en jävla tid men men. Egentligen var det meningen att jag skulle plugga till min gudiningen i morgon men det får jag väl sätta igång med nu.

Jag vet jag bara tjatar om mitt pluggandet men det är ju iprincip det enda som händer i mitt lov för tillfället för alla lärare är så grymt dåliga på att planera. Är så sjukt trött på skolan hade bara kunnnat nej jag vet inte vad jag hade kunnat göra men jobbigt är det iallafall. Och näst a vecka har vi typ ingenting eller jo ett prov men jämnfört med denna veckan är det ingeting. Hoppas att gudingen går bra i morgon har iallafall fått reda på rutten nu. Ha en bra kväll allihopa,pusspuss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0