I do it for you.

Också var det söndag igen, gud vad veckorna går snabbt snart är det lov igen ska bli grymt skönt bara nästa vecka och nästa igen fyra dagar sen är det lov. Och efter lovet på onsdagen börjar vi vår praktik som kommer hålla på tre dagar i veckan ändå till näst sista veckan i skolan för denna terminen. Det kommer bli grymt skönt och det kommer gå snabbt tror jag.

Idag vaknade jag till klockan 11:00 för jag och Johanna skulle åka och simma, så det gjorde vi. Grymt mycket störiga människor så blev något irriterad men det gick över haha. Har ingen spännande dag framför mig alls idag. Sitter här med grymt mycket plugg, har precis skrivit klart mitt guidemanus till torsdag ens guidning. Vi ska ju guida en turism klass från Lund runt i Helsingborg, kommer bli trevligt men sjukligt nervöst.

I dag måste jag även läsa ut min bok, skriva bokrecension på den och plugga till morgondagens spanska prov. Varför varför varför klarade jag inte det, omprov suger fett mycket. Och jag hoppas att detta blir mitt sista omprov under resten av min skoltid. Ska i fortsättningen plugga mycket mer till proven så jag slipper sånt mög. Förstår dock bara inte hur jag ska klara provet i morgon man kan ju inte sätta sig dagen innan med provet när man inte klarade det sist när man satt sig dagen innan haha. Herrregud vilken sits jag sätter mig själv i. I trean ska jag inte läsa några språk förutom svenska och det ska bli otroligt skönt då kommer skolan gå bra. Visst den går ju inte dåligt nu men är trött på allt plugg. Nästa vecka har jag tre redovisningar om man räknar in guidningen också har jag två prov. Så jag vet ju vad jag ska göra i veckan plugga, Jipppi! Nej nu ska jag forstätta plugga, ha en bättre söndag än mig puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0