Guidning i Helsingborg.

Klockan 09:30 kom turismen klassen från Lund till Knutpunkten och gudingen började. Jag pratade om Norra hamnen, Dunkers och Rådhuset. Gick bättre än förväntat kan jag säga, min röst hördes knappt nervös alls och jag kom nästan ihåg all fakta. Men kanske skulle haft lite mer fakta, aja får bli till en annan gång. Och det var faktiskt ganska kul också tyckte jag. Sen fikade vi på H55, och vid halv ett åt vi lunch i vår exlusiva matsal orienten haha nej men soppan var inte så farlig idag. Så vi behövde inte skämmas så mycket, deras matsal var typ i samma stuk som vår. Fast att deras skola är en privat och vår en kommunal.



Tänk så fint Helsingborg är på Sommaren.
Önskar att det kunde se ut så nu med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0