Gårdagens bravader.

Hejhopp!

Kvällen började med att vi gick upp till Metsi på ättekulla. Jag, Louise, Kajsa och Metsi satt bänkade framför tvn och tittade på melodifestivalen eller ja mest jag och Louise. Och självklart hejjade vi båda två på Nordman. Vid nio tiden kom även Metsis bror och hans kompisar. Också tittade vi på melodifestivalen och festade, vid elva eller ja snarare klockan tolv kom Helge och hämtade oss som vanligt. Körde oss till eneborg där vi var på någon fest med massa oldisar haha nej men det var väl trevligt. En kille stod och predikade om hur killar tänker och gör kan ju inte säga att jag höll med och tyckte allt stämde inte för jag själv är kille så jag kan ju inte veta men nej herregud vilket dåligt raggninsförsök för mitt upp i allting så frågade han om mitt nummer haha. Och nu har han redan skickat 2 sms pallar inte hans hue. Sen skulle folket ut och vi skulle typ hem? Så vi gick ner mot stan och vid söder hittade vi en kundvagn och knäppa som vi är jag och Louise så tar vi kundvagnen och kör i. 

Bussresan hem var lätt det bästa på hela kvällen, Louises älskade kundvagn fick inte lov att följa med på bussen så busschauffören ringde vakterna och då kom hela 6 vakter och hämtade kundvagnen. Nej herregud har aldrig skrattat så mycket som när Louise gick på bussen och sa: "hej! ett barn och en kundvagn" Hahah. Fanns även vissa mindre trevliga personer på bussen som till exempel Kines kärringen. Det enda ordet hon hade lärt sig på svenska var Fitta, så vi allihopa var fittor. När bussen var tom och det bara var jag, Louise, Metsi och Kajsa kvar blev det party. Framme vid chauffören dock sa han att jag inte var svensk och det gillade jag inte så nu funderar jag starkt på att färga mitt hår blondt. Men han var snäll och släptte av mig precis utanför mitt hus lite lyx där iallafall. Nej du roligare bussresa har jag aldrig varit med om, kanske inte låter så roligt men hade ni varit där hade ni nog också tyckt det.

Tack Louise,Metsi och Kajsa för en mycket rolig kväll ♥

Nu ska jag gå och lägga mig och sova igen vaknade klockan tio efter sex timmars
sömn så är något sleten nu. Men ha en bra dag allihopa för det ska jag ha, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0