Gårdagen i ord.

Louise blev klar till slut och vi begav oss mot lokalen/ dagiset tillsammans med Kajsa och My. Blev först lite förfest med oss brudar bara sen kom louises lillebrors kompisar också haha. Och sen kom den ena jävlen efter den andra haha. Nej ni är inga jävlar men iallafall. Festen rullade på ganska bra tyckte jag, jag hade iallafall skit kul. Om man bort ser från vissa personer som lika gärna kunnat bli borta med sig men antar att det är så i bland.
Men när det blir blod på en fest är det fan lite too much, äh ska inte koncentrera mig på de få dåliga händelserna igår. Utan det var fett ös istälet, folk var utflippade som vanligt och det var kul. Vi var ju på ett dagis så folk fick nog helt enkelt tillbaka barnasinnet och satt på sig blöjor, började leka med ponny hästar och dinosarier osv. Haha galet med andra ord.

Och dansade gjorde vi också en hel del och sjöng till spice girls wannabe undrar hur många gånger vi lyssnade på den igår haha. Jag var DJ och det blev en hel del protester mot mina låt val. Kanske för att vi lyssnade på var låt i 30 sekunder men det har väl inte med saken att göra haha. Jag var bäst som DJ och hoppas att få en framtida karriär inom detta yrke, nej skämt osido. Får väl runda av här med att säga tack till främst Louise som ställde till med fest och även till SMTU2 hoppas vi kommer festa mer tillsammans i fortsättningen och tack till alla andra muppar som också var där. Snart kommer Louise hit vi ska softa till max och kränga och antagligen se någon trevlig film så pusspuss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0