Fredag i morgon.

Ja i morgon är det fredag och det ska bli så skönt, då kan man äntligen andas ut. Denna veckan har varit förjävlig, så himla mycket plugg stress svett och tårar. Haha nu kryddar jag, men ni förstår den har varit grymt jobbig..
Det gör ju inte heller hela saken bättre att jag är så grymt dålig på att planera. Som nu sitter jag och rå studar till provet i morgon som jag har gjort i ca en timme nu. Vet inte om något har fastnat än har inte tänkt efter på vad det är jag läser för hur intressant är nu företagsekonomi då? Nej inte så jätte intressant, blir verkligen imponerad om det finns någon människa som tycker detta är kul. För det är verkligen inte kul vem bryr sig? Inte jag ialla falll. Visst där är mycket som är bra och veta men resten är fan bara skit. Nej ska sluta svamla nu och fortsätta plugga sen är det ju criminal minds det måste jag se så får helt enkelt bli en lång natt idag med mycket plugg. Hur ska detta sluta jag som redan är trött, aja det löser sig. Trevlig kväll! Pusssss ♥


Kommentarer
Postat av: emelie

haha, jag är og störd då. för jag tycker företagsekonomi är bland de roligaste kurserna! ;D

2008-03-15 @ 02:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0