Falling down.

Hej alla glada!

Då var det måndag idag, inte min favorit dag precis. Men vädret har ju varit hyffsat idag så det blir ju ett plus men nu börjar det bli molnigt igen. Hann iallafall med en promenad med Johanna innan solen gick ner.
Skolan idag var helt ok, gjorde först min uppsats i spanska och denna gången klarade jag den, fick inte full pott precis men ett hyffsat resultat ändå. Slapp redovisa på både svenskan och engelskan idag så de var ju skönt. Ska dock redovisa svenskan på onsdag antagligen men det kommer gå bra. Ska börja nu och skriva mina stödord sen måste jag börja träna på min guidning men det var fel på dokumentet tydligen så kunde inte skriva ut skiten i skolan. Så får göra det i morgon, asså jag fattar inte hur det ska gå till på torsdag vi har inte ens provat att gå rundan en gång, vi har inte tränat på vart vi ska stå och ingetting. Jag pallar inte så dålig planering vi och vår lärare har, visst vi har haft mycket tid på oss men inte förrens förra veckan sa hon ett datum på guidning. Nej herregud men nu ska jag plugga eller kanske titta på något av de nya 2900 happiness avsnitten som nu ligger uppe på hemsidan. Lutar åt att jag tittar på happiness istället för att plugga. Men hinner bara ett avsnitt för sen ska jag och min kära mor på kalas hos mina kusiner som fyller 9 år idag. Gud vad dem har blivit stora, kan faktiskt bli ganska trevligt har inte sett dem två busarna på länge. Ha en trevlig måndag, min lär nog inte bli så hemskt ändå puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0