Empty heart.

God kväll!

Här sitter jag och sitter som vanligt. Sov en bra stund innan idag hela 2 timmar lite piggare blev jag väl men inte mycket. Åt även för er som undrade. Vill ändra min blogg men vet inte hur den är så tråkig, inte någon som har lust att hjälpa mig?

Är hungirg nu igen och utråkad jag vill festa ikväll men verkar lite dåligt på den fronten om vi inte vill festa med Louises lillebror och hans kompisar, låter inte jätte lockande. Jag vill tura för att jag vill dricka twister. Hade kunnat bli trevligt men vart ska vi sen ta vägen. Äh det löser sig annars får det helt enkelt bli en hemma kväll med Lullu.
Ska ta och försöka ändra min blogg nu och gå och se om maten är klar, ha en trevlig kväll,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0