Don´t stop the music.

Nu är jag äntligen hemma, har blivit rastad rejält av min far haha. Först körde vi till bruces skog och gick i 30 minuter men det började för tusan att spö regna så vi åkte till bomb och jag krängde ner en kebabtallrik och pappa en kebabpizza gott var det kan ni tro. När vi satt på bomb kom solen fram och trots det ville jag hem men det ville inte pappa så han körde ut till pålsjöskog så jag fick snällt följa med, så vi gick där i ca 45 minuter. Så nu är jag trött, ska strax bege mig hem till Johanna och dricka en kopp kaffe och snacka lite skit.

Ikväll hade jag inte tackat nej till fest men det hade faktiskt varit skönt att vara hemma också bara att ta det lungt. Men känns som man måste göra något idag, sista dagen nu på lovet man kan göra något. Panik ofta jag pallar skolan på måndag, suck! Tur att det är praktik på onsdag - fredag. Nej nu ska jag till Johannapanna, ha en nice kväll pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0