Dangerous.

Godkväll!

Idag är det torsdag tänkte jag skriva men nej det är bara onsdag tyvärr. Jag vill ha fredag idag, fest med en massa roliga människor. Hoppas att det kommer bli kul men det blir ju helt enkelt vad man gör det till. Man kan ju inte ha inställningen att alla andra ska vara roliga och göra det roligt utan man får ju själv göra sig rolig eller något haha! 

Idag hade vi bara tre lektioner i skolan, hur skönt som helst. Sen vid halv ett tiden besökte vi två resebyråer resia och apollo. Trodde att dem skulle snacka en massa och berätta osv men tydligen inte. Det var vi som skulle ställa frågorna sen var det klart aja blir inte alltid som man tänkt sig. Efter det gick jag, Louise, Corrin och Emmelie i stan och tittade lite, alltid trevligt men det var mest för att klockan skulle bli två. För klockan två öppnar badhuset för barn under 18 år, löjligt men sånt är det. Sen simmade vi då och självklart var Johanna panna också med. Nu sitter jag och funderar på vad mitt drömresemål är och jag tror jag kommit på det Mauritius utanför Afrika är så jävla fint när man tittar på bilderna iallafall så ja det får väl bli mitt drömresemål. Gör då en uppgift i Turism så var tvungen att välja något svårt ändå. Jag vill helst bara åka någonstans där det är varmt och soligt och är fina stränder.
 Nej nu ska jag sätta mig och titta på de två 2900 Happiness avsnitten som ligger på tv3s hemsida. Pusshej!

image167

Jag hade inte tackat nej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0