Carry you home.

Idag har jag haft en heldag med min far, han väckte mig klockan 11:45 genom att dra i mitt täcke, mycket trevligt haha. Sen åkte vi och simma och efter det gick vi och åt kinesmat på China town. Jag åt vegetariska vårrullar och kyckling med grönsaker mycket gott må jag säga. Nu sitter jag här och snackar med Louise i telefon vi vill ju parta i kväll verkar kanske lösa sig men inte redigt säkert. Vi vet ju vart vi ska vara och såhär men äh nej jag vet inte haha, vi ska iallafall titta på melodifestivalen, alla som läser detta kan ju rösta på Frida med upp och hoppa. För då vinner jag 1000 kr om hon vinner ikväll. Har hört att henns låt är toppen bra och att hon kommer göra sig bra där nere i Belgrad om det heter så.

Innan pratade jag med Cliff i telefon han är 5 år och jätte gullig. Men helt plötsligt mitt i samtalet sa han bara hejdå, så jag bara va? Han bara hejdå så la han på haha snällt. Nej men antar att barn gör så där lite som dem känner för. Nej om man skulle ta tag i sitt liv och börja göra ve sig platta håret och såhära. Men ni får ha en toppen kväll och glöm nu inte att rösta på Frida med upp och hoppa. Så gör jag er en tjänst en annan gång, men ni får ha en toppen kväll också hoppas vi att jag också får det, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0