Annandag Påsk.

Först måste jag bara säga vad är det för fel på blogg.se? Försökte logga in 13 tusen gånger sen när jag äntligen kommer in och skriver ett inlägg så loggas jag ut och inlägget sparas inte. Grymt irriterande måste jag säga.

Men iallfalll igår var jag ju ute och åt på båtarna eller ja på Aurora med min familj. Det var jätte mysigt och jätte god mat. När jag kom hem gick jag över till Johanna och snackade lite skit sen satt vi på en film. Heart break kid tror jag den hette, den var väl ganska rolig men hela filmen funderade jag på om jag hade sett filmen innan eller ej. Tror inte jag hade sett den men ska jag vara ärlig så vet jag inte har inte riktigt koll på alla filmer man har sett, det är ju en del..

Nu har jag snart tittat klart på alla Happiness avsnitten som ligger på hemsidan. Fattar inte varför dem inte bara kan lägga ut alla istället för 4 i veckan. Aja men tv3s hemsida är det också något fel på hackar och har sig hela tiden. Fattar inte mig på teknikens värld, fungerar aldrig som det ska.

Ikväll blir det mys hos Johanna med några tjejer. Film och gotte mycket trevligt. Nu ska jag se klart det sista avsnittet sen ska jag nog ändra min blogg sällan jag säger det hahha. Men är slut på idéer så det blir lite svårt. Men ska försöka hitta på något puss och kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0