2900 Happiness.

Har nyss tittat på två super bra avsnitt av denna underbara serie haha. Sjukt bra men blir så arg ändå på vissa personer. Nu har det nog äntligen slutat snöa eller det snöar lite grann fortfarande men det är ju inte som innan skönt som bara den. Men det ligger ju trots allt ungefär 15 cm snö på marken, får hålla tummarna på att den smälter bort i natt innan jag ska gå ut. Förtillfället hatar jag snö, det är fint men det är på tok försent som jag sa innan.


 
Haha herregud vad pinsamt om man tänker efter nu, att folk har sett oss ute i lördags med den dära kundvagnen. Fick höra av en person nu på msn som hade sett oss, i lördags tänkte man ju inte riktigt att det var pinsamt men det var det ju egentligen men på ett sätt är det ju ändå bara en kul grej. Nej nu ska jag gå och sova gott fast först måste jag plugga lite engelska glosor och spansk grammatik, usch låter inte spännande men vad ska man göra, godnatt allesammans sov så gott ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0