2900 Happiness.

Ska snart sätta mig till ro och titta iallafall på två av happiness avsnitten som släpptes idag, de kommer tydligen släppa fyra nya avsnitt varje måndag, Det kan ju inte bli bättre. Nu slipper man ju dessutom reklamen.
Är nöjd över vad jag har gjort idag, jag har i princip skrivit klart hela mitt arbete om folkmordet  tog mig dock två timmar men ska det bli bra så får man ju lägga ner en del tid. Och jag har till och med varit ute och gått en lång runda med min mammi. Har även varit nyttig hela dagen inte ätit något skit, jag ska klara det det är ju snart sommar. I morgon har vi en liten sovmorgon som är så välbehövd, men det hade inte varit fel om den varit lite längre. Men antar att man får vara nöjd med vad man får. Aja nu ska jag titta på tv på datorn haha låter så otroligt fel men ändå praktiskt, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0