Turistas

Min dag idag har inte varit så speciellet händelsrik, har mest tagit det lugnt och umgåts med Louise men det är inte fel det heller. Nu ikväll såg vi en film som hette turistas, men något anti man bli att backpacka till annorlunda ställen eller var som helst överhuvtaget när man ser sånna hära filmer. Visst de flesta människor är snälla och vill inget illa men förstår ändån inte hur man kan vara så godtrogen som människa det är verklien inte jag. Jag tror alltid det värsta men i sånna tillfällen är det positivt. Filmen var iallafall bra och lätt värd att se. Snacka om att man kommer se många filmer detta sommarlovet om vädret inte blir bättre.

För jag menar vad gör man när det är dåligt väder, man sätter på en film såklart i brist på annat typ haha. Man kan ju inte festa vartenda dag som många gör. Tycker det får vara någon måtta på festandet, så jag håller mig till helgen. Även om det hade varit mysigt att samla i hop ett gäng ta en cider eller ett glas vin. Eller gå på en riktigt fete fest dansa och ha riktigt skoj, men man ska ju ändå avsklija veckan med helgen tycker jag trots att det är sommarlov!

I morgon har jag ingen aning om vad som händer men jag tar dagen som den kommer helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0