Tisdag.

Godmorgon eller kanske godmiddag!

Jag vaknade iallafall för en timme sedan så det är morgon för mig.. Idag är det inte så fint väder blåser och är molnigt men det får man väl ta om det bara är idag. Kan gott ösa ner ordentligt sen bli fint igen tycker jag. Idag ska jag till äntligen till sjukgymansten på råå så ska han ta reda på vad det är för fel på min rygg eller ja det vet jag redan. Mitt ena ben är längre än det andra men han kanske har någon lösning så jag slipper ha ont hoppas på det iallafall. Sen när Johanna har slutat idag vid sex tiden så ska hon bjuda mig på mat på hamnkrogen ska bli riktigt gott och msyigt. Hoppas bara inte det regnar då.



En snygg bild på mig och Johanna haha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0