Spanien

Nej jag ska inte åka till Spanien tyvärr men Spanien vann ju för tusan idag ;D det blev förlängning för er som inte vet sen straffar! Riktigt seg match må jag säga men det är alltid kul med straffar och det var gött att Spanien vann eftersom jag höll på dem. Tråkigt nog möter dem Ryssland på torsdag, undrar hur det kommer gå Ryssarna har varit riktigt bra hit intills men självklart hoppas man ju på att Spanien tar segern.

Min kväll har jag spenderat hos Louise med Louise vi tittade på fotbollen, åt popcorn chips och drack cola det var gött. En del skit hann också snackas för det är ju sånt vi tjejer gör eller hur var det nu haha. Lite senare kom även Johanna förbi mysigt. I morgon har jag inte ett skit planerat eller jo till stan med Johanna men vi ska inte göra något kul haha. Okej det blir väl en runda på stan ändå men eftersom jag inte har ett öre och inte något jobb är det lite tråkigt. Kan inte ens kolla kläder jag hade kunnat köpa inom en snar framtid om jag hade haft jobb, men nu har jag ju inte det. Det löser sig förhoppningsvis. Jag kör på teorin att jag ska vinna pengar på en lott eller ett spel. Fast det är ganska svårt att vinna pengar när man inte köper lotter eller spelar spel haha. Får jobba på det dära..

Nej mina vänner nu ska jag nog dra mig till sängs, inte för att jag måste gå upp tidigt i morgon. Jag kan lika bra sova bort hela dagen i morgon men det verkar lite tråkigt. Så godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0