Söndag.

Nu var det väldigt länge sedan jag bloggade, jag har inte dött för er som trodde det men har helt enkelt inte kännt för att blogga. Men nu kommer det ett inlägg..

Har inte varit i skolan sen i onsdags och då redovisade vi bara vår praktik sen fick vi gå hem. På torsdagen var vi lediga så på kvällen passade jag och Johanna på och festa till det lite. Inte för att hon var ledig på fredagen, det var förvisso inte jag heller. Men iallafall vi var på fest hos Alex i Rydebäck och det var mycket trevligt. Dock var det lite hemskt att vi vaknade av att tre killar badar nakna i badkaret, men det är väl sånt man får ta när man sover på toaletten haha.

I fredes blev det mys hemma hos Johanna. Jag, Johanna och Astrid lagade riktigt god mat, nypotatis skivad i bitar i ugn, fläskfile, bearneise sås och en god sallad. Var meningen att vi bara skulle ta det lungt och mysa men det blev inte så. Lite senare kom även Kajsa, Louise och Kim. Var hos Johanna ett tag och förfestade och sen gick vi till stekan och det var väl inte så jätte kul faktiskt.

I går stekte jag hela dagen på Gröningen med Linnea och Johanna, på kvällen var det dags för 18 års fest för Sandra. Trodde det skulle bli skit kul men det blev det tyvärr inte. Var typ inga människor och större delen av festen bestod av killar inget fel med det men killar dansar inte och bjuder på sig själva, visst finns det sånna killar men dem var iallafall inte på Sandras 18 års fest. Vid tolv tiden åkte vi iallafall efter mycket om och men in till stan. Vi gick självfallet till vår bästa vän Steak house jag och Louise då. Metsi kom även senare.. Det var najs där i går, förutom en person som i princip sabbade hela min vistelse där inne haha. Nej fy fan för dig vad tror du egentligen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0