Söndag.

Nu säger jag som jag brukar och det kommer förmodligen inte vara sista gången jag säger det iheller. Idag är det söndag och enligt mig är det veckans tråkigaste dag! Jag vet vi har sommarlov men känns det så? Nej inte direkt. Vad beror då det på? Vädret såklart!

Det är egentligen konstigt hur vi människor speciellet svenskar påverkas av vädret. Fast om man tänker efter så är det inte så konstigt ändå. Jag menar vi har tre sommarmånader då det egentligen ska vara sol och varmt. Och efter förra årets hemska sommar hoppas nog vartenda kotte i detta avlånga land på att denna sommaren ska bli bättre. Jag tänker iallafall hålla mina tummar på att denna sommaren ska bli fin och att det ska sluta regna någon gång. Jag tror inte man orkar en sommar till utan sol och bad.

Vad händer idag ja bra fråga. Än så länge har jag inte gjort två knop för mycket. Ikväll blir det iallafall fotbollstittande med Louise, Heja Spanien. Får hoppas på det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0