Sommarlov

Okej det har det varit ett tag men har varit seg med att uppdatera igen!
De gågna dagarna har iallafall varit super roliga, så jag tänkte dra nästan allihopa här och nu.

Onsdag: blev en mysig frukost hemma hos lullan sen begav vi oss till skolan för att uppleva den fattigaste skolavslutningen ever. Men vi hängde inte läpp utan vi tog vårt pick och pack och stack typ haha nej men vi åkte till vårt kära grannland Danmark såklart! Det inhandlades lite alkohol sen satt vi och mös hela dagen på kronborgslott. Vid fem tiden åkte vi till Sverige igen och gick upp och käkade på donkan mums! Sen gick vi till Gröningen där halva helsingborg befann sig, men det var trevligt fast inte lika trevligt som det var i Helsingör.

Torsdag: den stora dagen för alla lyckliga studenter. Åkte ner till stan med mamma och pappa och tittade när min bror sprang ut för hallbergstrappor gav honom blommor, skylt osv. Sen gick vi till hamnkrogen och tog varsin cider. Vid halv tre när alla sprang ut satt vi fortfarande på hampan så min bror och hans kompisar missade det "riktiga" ner springet. Men lika glada var dem för det, mötte upp Johanna och gick hem till hennes pappa. Vi bänkade oss på balkongen eller jag gjorde och tittade på alla studenter som åkte förbi i sina flack/bilar, fy fan vilken härlig känsla det måste va. Nästa år är det vi som står det och det kommer bli så himla kul. Vid fem tiden gick vi upp till Olympia där vi hade studentfest för min bror. Det var god mat, mycket alkohol och trevliga gäster. Dock gick alla lite för tidigt enligt mig, men men ibland blir det så. Vid elva gick även vi ner till stan. Johanna ville på någon studentfest men det ville inte jag och Kim så vi mötte Louise också gick vi tre hem till Angelina, stannade där ett tag sedan gick vi till Steakhouse.

Fredag: blev en lugn dag med mycket gottor hihi ;D

Lördag: Blev en lugn dag men inte en lugn kväll. Jag och Louise lagade mat här hemma as gott, vi grillade kyckling också åt vi kyckling med pommes och sallad. Var meningen att vi skulle ta det lungt men blev inte så för vi snappade upp att Linnéa skulle ha förfest så vi åkte dit tillsammans med Pesa, Linda och Angie. Mycket trevligt var det och efter förfesten blev det som vanligt Steak House. Träffade en massa hel galna människor och kul hade jag så det var ju bra.

Igår och idag har jag bara tagit det lungt solat och badat och njutit av ledigheten. Har inte riktigt ännu fattat att det är sommalov. Lär väl inse det snart haha, nästa år början jag trean alltså ett endaste år kvar i skolan fy fan vad skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0