Sensual seduction.

Min dag har varit bra, började med att jag städade mitt rum mindre kul men resultatet blev kanon som vanligt. Efter det åkte jag ner till råå och besökte sjukgymnasten. Han tryckte och knäckte och hade sig, kändes lite grann kan jag säga men vart skönt ändå. Fast nu är jag öm och det verker lite sånt man får ta. Ska dit där en gång till och behandla ryggen alltså knäcka / trycka osv, fett nice ändå.

Sen begav jag mig ner till stan mötte Johanna panna på hennes jobb hamnkrogen vi gick hem till henne sen gick vi tillbaka till hampan igen och åt varsin cesarsallad sjukt gott tack så mycket Johanna! Efter att vi käkat gick vi tillbaka till hennes pappa handlade lite jordgubbar mums vad det var gott, årets första jordgubbar för mig. Nu är jag nyss hemkommen från metsan där var jag My, Johanna, Louise och skävklart Metsi. Vi tittade på självklart på fotbollen as gött att Sverige vann, jag trodde faktiskt vi skulle loosa fett men det gjorde vi inte haha.



Nästa match mot Spanien den 14 juni ses på Hultsfred fy fan vilket drag det kommer va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0