Onsdag.

Då var det onsdag idag vädret suger och det blåser som in i norden. Undrar vart tusan sommaren tog vägen? Det känns förtillfället som höst ute. Tog på mig alldelles för lite kläder i morse när jag åkte i väg trodde jag skulle frysa röven av mig men det gjorde jag ju som tur var inte.

Idag har jag och Johannipanni varit i stan och stoftat lite, jag köpte mig ett vitt linne till hultan som vi ska skriva på i morgon kommer bli fett nice. Sen köpte vi thai / kines mat jag säger att det var kineser som jobba där med enligt Johanna var det thailändare, skit samma maten var iallafall as gott. Sen satte vi på en film love något hette den haha bra förklaring Brittany Murphy var med eller vad hon heter, filmen var iallafall bra och rolig.

Nu sitter jag hos Metsan med Louise och Metsi, tittar på fotbollen vad har hänt med mig jag som inte gillar fotboll. Nej men det kan faktiskt vara ganska trevligt speciellet när Sverige spelar men idag spelar ju Portugal och där spelar ju Ronaldo och han är ju bara för jädra snygg vilket gör det hela mycket roligare haha. Dessutom vann ju Portugal så det är ju fett nice..

I morgon blir det packa och fixa en massa inför hultan som jag längtar, gaaaaaah ;D;D men nu jävlar i det är det bara 2 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0