Ny vecka igen.

I går begav jag och Louise oss hem till Johanna för att titta fotbollen, Johannipanni hade köpt massa frukt och vit choklad så till fotbollen åt vi varmfrukt med smält vit choklad över och vaniljsås redigt jävla gott! Matchen tyckte jag var ganska seg men så jävla kul att Spanien vann det var dem verkligen värda. Efter fotbollen såg vi någon b eller den var inte ens b film den var värre än b typ c film haha. Riktigt pinsam och skämmig men vi tittade på den ändå så det måste ju varit något bra med den. Eller så var det helt enkelt i brist på annat. Vid två tiden somnade vi gott i Johannas pappa säng men det var trångt, jag och johanna fick ligga på samma madrass alltså en 90 säng inte så jätte gott om plats men det fick gå.

I morse åt vi en jätte god frukost nyttiga bullar med skinka på mums. Vid två gick jag med Louise och Linda ner till stan sen mötte jag min mamma på knutpunkten och där tog vi bussen upp till lassaretet. Skulle vara där klockan tre på barn och ungdomsavdelningen. Dem vet ju fortfarande inte om det är något fel på mig jag har ju lite saker som inte är hundra med kroppen inget allvarligt bara lite darrningar och sådant. Trodde jag skulle slippa ta blodprover idag men så fel man kan ha, 8 rör med blod tog dem. Låter mer än vad det var nej men det gick fin fint faktiskt.

Efter lassaretet gick jag och min kära mor en runda på stan fast bara på söder fick iallafall med mig hem färg till håret eller ja slingning och ett armband. Så i morgon ska mamma få den stora äran att slinga mitt hår hoppas verkligen det blir bra. Idag fick vi även betygen hemskickade och jag är nöjd förutom att jag fick godkänt i projekt och företaganade när jag är värd minst ett vg, jag är faktiskt värd ett mvg så jävla orättvist. Vi hade ett projekt i 10 veckor och det fick vi mvg på och 2 i min grupp fick mvg i betyg också ger hon mig g tack för den! Ska verkligen snacka med henne sen när vi börjar skolan igen.

Ikväll blir det mys med Louise hon åker ju till sin mormor och morfar i morgon och blir borta i två dagar hur ska jag klara mig utan henne? Hahah det fixar jag ;)



bestisar föralltid <3




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0