Midsommaraftons bravader.

Min dag började med att jag vaknade upp alldelles för tidigt också var jag riktigt förskyld. Låg och degade hela dagen nästan för jag orkade inget annat. Men vid tre tog jag mig i kragen och gick och plockade björkris sen begav jag mig hem till Louise där vi fixade våra midsommarkranser. Louises blev finare men det var nog för hennes mamma gjorde den. Och det var faktiskt första gången jag gjorde en midsommarkrans så för att vara första gången blev resultatet super bra!

När kranserna var klara gick jag hem igen skulle vara hos Kajsa om en timme så det blev bråttom. Jag sprang runder här och skrek och stressade och tror ni jag blev klar i tid? Nej inte direkt haha. Men efter mycket om och men hittade jag något gammalt att slänga på mig. Kom till Kajsa vid kvart i sex och då hade hon och Louise bara precis börjat på maten. Så klockan halv åtta blev det mat trots att vi var så många som var där så tog det ändå så pass lång tid aja sånt som händer. Maten var iallafall god och sällskapet var trevligt. Vi stannade hos Kajsa till tolv och då begav jag, Linda och Olle oss ner till stan dem andra skulle åka/köra bil lite mobbning där men jag överlevde. Blev lite strul eftersom Olle stack med bilnycklarna men det löste sig. Hade lite efterfest i Metsis bros lägenhet men jag stannade inte så jätte länge. Men trots allt tyckte jag ändå att det blev en hyffsad rolig midsommar.

Igår var jag trött förskyld och allmänt slut i både kropp och huvud. Så det blev en lugn dag med pizza, cola och godis. Jag tittade även på två filmer med min mamma survival island och demons from her past båda filmerna var riktigt bra, absolut värda att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0