Midsommarafton.

Var ett tag sen jag skrev nu, men har faktiskt inte haft så särsklit mycket för mig. Det är sommarlov och livet leker typ. Jag softar som aldrig förr och har det gött! Dock suger vädret en aning annars klagar jag inte eller jo det gör jag men det gör jag alltid!

Idag är det midsommar och det ser ut som det kommer bli en dag utan sol tyvärr. Men det typiska midsommarvädret brukar ju vara regn ändå. Ikväll är det tänkt att vi ska va några tjejer hemma hos Kajsa, äta lite typiskt midsommar mat också ska vi även ha grillat till det. Jordgubbar till efterrätt sen är festen igång. Stannar nog hela kvällen hos Kajsa men man vet aldrig vart alkoholen bär en, vi får helt enkelt se.  

Som alla vet har ju Sverige åkt ut ur EM och jag som inte är så värst fotbollsintresserad tyckte ju ändå att det var fett tråkigt och pinsamt. Men vad gör man vi var ju inte bättre helt enkelt. Så jag tänkte såhär nu håller jag på Portugal inte för att där spelar en snygging nejdå haha jo. Tittade på matchen igår och vad gör dem? Jo förlorar skämmigt.se haha. Så nu får jag helt enkelt hålla på Spanien och hoppas på det bästa!



Ha en riktigt trevlig midsommar allihopa för det ska jag ha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0