Måndag.

Också var det måndag igen, veckorna bara springer iväg trots att man knappt gör någoting alls.

Började min morgon eller morgon och morgon vaknade tolv gick iallafall ut en runda innan frukosten. Sen vid ett halv två gick jag och Louise upp till Metsi och softade. Började titta på sex and the city filmen jätte bra så länge det varade kan man väl säga. Vi tittade i ungefär en timme sen dog filmen hahah pallar inte kvallen heller på filmen. Antagligen var den inspelad i biosalongen så han/hon som hade filmat satt typ och hosta och harklade sig hela tiden haha. När filmen dog blev vi lite depp haha men det gick över och jag stack hem och käkade middag. Kom sedan tillbaka och nu ikväll har jag, Linda och Louise tittat på två filmer My little eye tror jag den hette och Säg att du älskar mig. Filmerna var bra men jag blir så fruktansvärt irriterad när jag ser sånna filmer som den säg att du älskar mig, ville bara hoppa in i filmen och strypa idioterna. Urk vilka äckel det finns!

När vi hade tråkigt idag roade sig Louise med att leta nya manliga vänner här är resultatet:






















Bygg max och hans tvillingbor vi har döpt han till Mats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0