Måndag den 2 Juni.

Känns konstigt att skriva juni fattar inte att det redan är juni gud vad tiden går snabbt.
 
Idag var det den sista riktiga skoldagen för denna terminen känns otroligt skönt. Vi gjorde inget vettigt idag utan vi såg bara på film, snacka betyg, åt kakor / godis och drack saft. Sånt onödigt man gör nu sista tiden i brist på annat. Efter skolan skulle jag och min kära lullu till stan men dock blev det ej så. Istället åkte vi till väla med Louises mamma, mycket skönare att åka bil dit + att det är tusen gånger svalare på väla än vad det är i stan.

Köpte studentpresent till min kära bror vad kan jag tyvärr inte säga han kanske läser min blogg, risken är minimal men man vet aldrig. Sen köpte jag även ett linne jag ska ha till skolavslutningen, kjol har jag redan. Egentligen vill jag ha klänning på skolavslutningen men efter som jag är hemskt kräsen har jag inte hittat någon klänning. Har nog dem senaste veckorna provat över 50 klänningar. Alltid är det någon fel på klänningen / min kropp. Eller så är det helt enkelt fel på mig, nej det kan det inte vara det är helt enkelt fel på klänningarna.

I morgon blir det stek till max, jag och Louise tänkte åka till stranden redan klockan elva i morgon. Riktigt härligt ska det blir. Älskar att vara på stranden med henne för hon brukar inte vara en kruka så vi brukar bada mycket och spela mycket spel haha typ barngeni och skippo. Jag menar det är så otroligt tråkigt att bara ligga ner och pressa. Man måste helt enkelt göra något.Kan inte fatta att det är sommarlov på onsdag men fy fan vad det ska bli gött.

2 dagar till skolavslutningen
3 dagar till studenten
11 dagar till hultan

Som jag längtar!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0