Lördag.

Igår var det fredag och jag vaknade upp hos Johanna åt en god frukost sen tog vi det bara lungt hela dagen tittade på vanilla sky och lite sådant. När jag kom hem åt jag tacos med min kära familj och sen fixade jag till mig. Gissa om jag stressade? Sjävklart gjorde jag det men det är sån jag är tyvärr. Efter mycket om och men eller ja egentligen inte men tillslut var vi iallafall uppe hos Metsi jag Linda och Louise. Förfestade till elva sen fick vi stressa till bussen men det var inte mitt fel denna gången hehe. Tappade bort Linda gjorde vi också nej vi blev faktiskt inte av med henne hon åkte nog hem. Men det gjorde inte jag och Lullu utan vi gick till hampan och hälsade på Johanna sen gled vi in där och stannade där ett tag. Sen blev det efterfest och jag sov över hos Johanna i natt idag igen.

Johanna den stackaren skulle upp och jobba vid tolv men jag och Louise softade hos Johanna ändå hela dagen faktiskt. Har precis kommit hem och ätit en god middag grillat och kroketter, nu ska jag samla ork och gå in och duscha sen så ska jag bege mig till Louise titta film äta jordgubbar choklad och dricka coca cola den bästa drycken gud någonsin skapat haha! Tror stenhårt på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0