I morgon drar vi ;D

Jag är helt uppspelt och helt stissig för i morgon klockan 1000 åker vi till hultan. Idag har jag packat sen gick jag hem till Louise där även Corrin var, vi gjorde våra linnen som blev as najsa sen fixade vi även ett lakan som vi ska hänga över tältet. Haha även det blev jävligt nice. Och nu precis har vi varit och handlat lite gotter och lite smått och gott som vi behöver inför helgens bravader. Kan inte förklara hur mycket jag längtar alltså helt sjukt.

Men det är nu bara 15 timmar kvar sen sitter vi i bilen påväg upp och lyssnar på Björn Rosentströms låt hulstfredsfestivalen såklart! HUHUHUHUHU, fy fan vad vi ska ha kuuuuuuuuuul ;D;D

HULTSFRED 08 HERE WE COME!

Hultsfred 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0