Hemma från Hultsfred.

Nu är vi hemma igen efter vårt äventyr på Hultsfred, kom hem vid klockan tre idag och nu är jag helt slut. Är riktigt trött och har ont i vart enda ben och muskel i kroppen haha.

I fredags klockan tio började vi köra till Hultsfred och efter mycket om och men var vi framme, okej inte så mycket om och men, men vi körde lite fel och hittade inte själva festivalen utan istället kom vi till check in för artister haha. Men sen kom vi rätt och vi gick in och hämtade våra band, sen skulle vi då bära in all vår packnin herregud vi fick till och med gå mer än en gång. Vi skulle vara borta i två dagar och vi hade packning för minst en vecka. När vi hade fått upp vårt tält satt vi igång grillen precis utanför tältet, men man fick ju självklart inte grilla där. Vakterna kom och sa till oss så fick vi släcka hela skiten men vi fick iallafall varsin hamburgare så det var ju tur. Sen började partyt och det var fett ös tills min stereo pajade haha våra grannar hade bara pajjat 3 stereor så varför skulle min klara sig. På kvällen gick vi och tittade lite på The Hives och Rufus någonting han som sjunger Hallelujah eller hur det stavas. På kvällen dog allt ut i vårt camp riktigt tråkigt vi skulle tältat lite närmare själva området med scenerna för där var det jävlar i det inte dött där var det party hela natten lång.

På lördag softade vi ett tag sen började vi festa igen och vi hade det riktigt roligt hela dagen tills vi skulle gå och titta på fotbollen. På storbildskärmen står det att Linkin Park har sällts in på grund av sjukdom, vilken besvikelse det var så man ville åka hem direkt och bara böla så jävla surt! Fy fan vad vi deppa och beklagade oss, Louise åkte hem den räkan hon pallade inte trycket och det kan jag verkligen förstå. Men jag och Corrin vi höll ut, blev inte så mycket festande på kvällen. Men vi tittade iallafall på Takida, Håkan och Robyn och det var tur så fick lite valuta på pengarna som Corrin och jag uttryckte det. I morse tog vi festivalbussen hem, segare än sirap men vi kom hem!

Tack för en rolig helg trots att vi inte fick se Linkin Park som vi trots allt åkte dit för att se, det var ju i prinicp den enda anledningen till att vi åkte dit. Men jag tycker iallafall det var kul nu har jag man provat på det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0