En dag på stranden.

Idag har jag tillbringat min dag på stranden på rååvallar med min älskade vän Louise. Vi åkte ner till stranden redan klockan elva också köpte vi frukost på ica som vi sedan åt på stranden, jätte mysigt. Vi stekte som aldrig förr idag haha. Har aldrig använt så mycket olja som jag gjorde idag eller vad du säger du Louise haha. Metsi tittade också förbi en stund men hon stannade inte så länge men det var trevligt ändå. Jag och Louise var på stranden i fem timmar och det har satt sina spår, fy farao vad jag har bränt mig på ryggen än så länge svider det inte men det är varmt. Hoppas och ber att jag inte har bränt mig någon annanstans.

Nu sitter jag här hemma hos Louise men hon duschar förtilfället, halv hysterisk är hon också men det löser sig. I morgon är det sommarlov fy fan vad det ska bli skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0