Your the voice.

Gick inte så jätte bra med bloggning på metorobloggen så jag lägger ner den bloggen jag menar orka ha två bloggar när man inte är så jätte duktig på att uppdatera. Jag som hade planer, planer på att bli rik på min bloggning men dem gick åt skogen. Man tjänade ju trots allt 3 öre per sidvisning på metrobloggen haha alltid något, men för att få utbetalt pengarna var man tvungen att ha 5000 sidvisningar på en månad tror inte riktigt jag hade lyckats med det därför sket jag också i det. Dessutom gav 5000 sidvisningar enbart 150 kr.

Dem senaste dagarna har varit si sådär lite halv händelserika, i måndags blev det ett besök hos min farmor tillsammans med min bror, vi fick lax och en jätte god vitvinsås till och sjävklart potatis riktigt gott var det, förstår inte varför hon inte blev kokerska aja sen till efterrätt blev det en smarrig marrängtårta och farmors goda kanelbullar jag älskar dem. Efter farmor blev det väla fick med mig hem en kjol som är hög i midjan en blus som var blå och ett par lila skor som Louise tycker är jätte fula men jag gillar dem och det är ju det som är huvudsaken.

Igår gjorde jag inte två knop för mycket hade riktigt tråkigt men ett besök till banken för att fixa nytt kort blev det och handling på maxi.

Idag vaknade jag av telefonen tänkte nej jag ska inte svara men då slutar jävlen inte ringa så jag går upp och när jag precis ska svara slutar det ringa. När jag tittar vem det var som ringde så var det min bror ringer upp och frågar vad ville du? Nej jag ville inget min telefon ringde upp av sig själv nog glad man blir då aja sånt som händer. Vid tolv åkte jag till stan och mötte upp johanni panni vi gick och käkade lunch på mezo cesarsallad inte den godaste men den gick ner sen gick vi en runda på stan och där efter lökade vi på hampan haha. Nu har jag ingen aning om vad som händer får väl sätta på en film som vanligt jag menar i brist på annat haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0