When i grow up.

Det blev inte en vit helg men det blev en relativit lugn kväll igår faktiskt.

Maten som jag och louise lagade igår var riktig god kladdekakan lika så.

Efter mycket om och men och när vi äntligen hade orkat duscha så åkte vi ner till stan hem till Metsi den äldre på fest och det var mycket trevligt precis som vanligt, härliga killar det dära helt enkelt! Vid två tiden fick det var nock så då tog jag bussen hem ville egentligen följa med ut men det gick ju tyvärr inte tråkigt nog aja kommer mer gånger, annars kan jag ju alltid vänta tills jag blir 18 haha. Nej men snart är det bara 2 månader tills jag fyller 18.

Idag har det varit en allmänt tråkig dag, söndagar i don´t like them vet inte varför men det bara blir så. Har varit sur och jävlig hela dagen helt i onödan men nu ikväll gick jag hem till Louise tittade film med henne pratade och umgicks och det fick mig som vanligt på bra humör.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0